Kontakty

BIO prodejna je otevřena během všech svátků
zahradnictví je zavřeno ve dnech nejdůležitějších svátků, kdy stát uzákonil povinné uzavření provozoven o prodejní ploše nad 200m2, tedy: 1.1., Velikonoční pondělí, 1.5., 8.5., 28.9., 28.10., 24-26.12.


PRODEJNA V JIŽNÍCH ČECHÁCH:

Telefon: + 420 776 881 881
Email: zahrada@havlis.cz

QR kód Chlumec

Otevírací doba:

BŘEZEN AŽ ŘÍJEN
pondělí - sobota: 9 - 18 hodin
neděle zavřeno

LISTOPAD AŽ ÚNOR
zavřeno, pouze domluvené schůzky k vyzvednutí zboží

Naše adresa je:
Zahradnictví Milan Havlis
Chlumec u Českého Krumlova, č.p. 23
382 32 pošta Velešín

MAPA CESTY

Obchodní údaje:
SAFRO s.r.o.
Chlumec 23
382 32 p. Velešín
IČ: 280 79 426
DIČ: CZ 280 79 426

PRODEJNA V PRAZE:

Telefon: + 420 776 882 882
Email: zahrada@safro.cz

QR kód Praha

Otevírací doba:

PONDĚLÍ až NEDĚLE
9 - 19 hodin


Naše adresa je:
Zahradnictví SAFRO
ul. Za Mototechnou 2673/11 (roh ul. K Hájům)
155 00 Praha 5 - Stodůlky

MAPA CESTY

Obchodní údaje:
SAFRO s.r.o.
Chlumec 23
382 32 p. Velešín
IČ: 280 79 426
DIČ: CZ 280 79 426

Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, EUROCARD / MASTERCARD, Maestro


 
ZÁRUKA dle Zákona č.40/1964, §620
Naše rostliny podléhají záruce jako jiné spotřební zboží a to v trvání 24 měsíců, pokud byly dodrženy všechny podmínky pro její zdravý vývoj. Před výsadbou si pročtěte POKYNY K VÝSADBĚ, které dostáváte ke každému nákupu rostlin. Pokud si nejste jisti vlastními zahradnickými schopnostmi, svěřte výsadbu zkušenému zahradníkovi. Reklamace je uznána u rostlin, které i při dodržení správných zahradnických postupů nevykazují známky vývoje a/nebo uhynou. Zákazníkovi bude rostlina nahrazena novou v zákonem stanovené lhůtě nebo budou vráceny peníze = podle přání zákazníka. Reklamace nebude uznána u rostlin, u kterých nebyla provedena výsadba slučitelná se zdravým růstem, nebo které zahynuly vinou chorob či parazitů získaných během jejího pěstování na zahradě u zákazníka, nebo nebyly vysazeny do země a/nebo nebyly přechovávány v podmínkách vyhovujících jejich zdravému růstu, nebo zmrzly díky volbě chladnějšího stanoviště, než je rostlina schopná zvládnout.
 
V případě reklamace vás žádáme, abyste rostlinu nevyjímali ze země, ale ponechali ji na stanovišti a kontaktovali nás bez prodlení. Vzhledem k velikosti, stáří a ceně rostliny, pokud to bude možné, se s vámi dohodneme na návštěvě u vás, nebo navrhneme jiné řešení.


Safro BIO